Cennet Cehennem!?

"Onunla yaşamayı öğrendim. Onsuz yaşarken ölü olmayı.." gibi şeyler düşünürken mini bir cehennem simülasyonunda yaşadığımı hissettim sanki. Yoksa bazılarının dediği gibi cennet ve cehennem bu dünyada mı aslında? Hani cehennemde ölüp ölüp diriltileceksiniz ya da ona benzer şeyler derler ya din kitaplarında sanki bu dünyada onu yaşıyorum. Uyuduğumda unutuyorum, hiçbir şey hissetmiyorum ama uykudan sonra aynı acıyla kalkıyorum. Acıya kaldığı yerden devam. Kalbimde önce o yani mutluluk vardı, şimdi ise onu almışlar acı koymuşlar sanki. Damarlarımda acı akıyor gibi hisediyorum. Hatırladıkça nefessiz kalıyorum, ağlama nöbetleri geliyor durduk yere. Ota boka ağlıcam nerdeyse.. Eğer onsuzluk cehennemse demeki ben onlayken cenneti yaşadım. Peki ne ettim de kovuldum cennetten? Çok mu günah işledim? Peki tekrar dönebilecek miyim cennete? Yoksa cehennemde kalıp ölüp ölüp diriltilip ebediyen cezalandırılacak mıyım?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)