GizLi Bahçem

O kadar seviyorum ki hayal dünyasında yaşamayı.. Orası benim istediğimi özgürce yaşayabildiğim gizli bahçem adeta.. Ne tanrı, ne aile, nede başka herhangi birşey düşünme kaygısı yaşamadığım sadece ve sadece kendi istediklerimi yapabilme şansım olan tek yer..

İstediğim zaman kahraman olabiliyorum, istediğim de kötü karakter ve inanın iki tarafı da oynamak çok zevkli oluyor.Mesela şöyle yapıyorum artık: Birisine mi kızdım; karşımdakini hiç sallamıyorum. Geçiyorum hemen hayal dünyama artık canım hangi işkenceleri isterse onu uyguluyorum orda ona :p Saw yada Tarantino kimmiş benim yaptıklarım yanında :p veya çok hoşuma giden birşey olursa hemen kuruyorum pembe panjurlu yeşil çimenli hayalleri mesela :)

Bu çok taraflı oynayabilmekle, olayların içindeki herkesi yaşayabiliyor ve anlayabiliyorsun. Bi taraftan mahrum kalmıyorsun ve yaptıkların illa bir sonuca bağlanmıyor iyi yada kötü, doğru yada yanlış diye; yada yargılanmıyorsun; değerlendirilmiyorsun yaptıklarından dolayı.. Sadece ve sadece oynamak için oynuyorsun, yapmak istediğin için yapıyorsun.. Gerisi önemsiz..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)