Göç

Gene yazılarımdan birini yazarken farkettim de hep bi savaş halindeyim; özellikle de kendimle.. Kale gibi sağlam ördüğümü sandığım kendi düşüncelerimi başkalarından önce gene kendim çürütmeye çalışıyorum. Acaba düşündüğüm şeyin yanlışı,eksiği kısaca negatif bir yönü var mı diye? Bu yaklaşımımın bi kötü yönü daha var aslında. Kendi kendimi çürütsem de o çürütme sadece bende kalıyor.Karşımdakine bunu yansıtmıyorum, haklı konumda kalmak için :p Kötü biri miyim ben? Evet, heralde, sanırsam, galiba.. Yakında şizofrene bağlarım ben :p Aslında yanımda taşıdığım 2. bi hayali ilker vardı hep.. Ama şimdi değişen şey şu galiba: sanki o gerçek oluyor, bense hayal dünyasına göç ediyorum. Kötü birşey mi? Sanki hayır gibime geliyor. Göçmek istiyorum sanki bir yerlere.. Otomatik pilota bırakıyorum kendimi.. :)

Yorumlar

  1. Kötülükten kastınız neydi sayın yazar?

    YanıtlaSil
  2. Karşılıklı ilişkilerde değerlenen kişinin yaptığı yada düşündüğü şeylerin değerleyecininkiyle uyuşmaması yada değerleyiciye zarar verildiğinin düşünüldüğü haldir kötülük sayın okuyucu :) Kendimi kötü olarak nitelendirdiğim yerde bencilliğim için masumda olsa insanları kandırabildiğim için öyle nitelendirdim. Tabi öyle mi bilmiyorum. Çevremdekilere sormak lazım :) Hayal dünyasına gitmek çoğu kişi için gereksiz yada anlamsız olarak düşünüldüğü için onu da kötü diye nitelendirdim ama yazımda da belirttiğim gibi bence değil sayın okuyucu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)