Gökkuşağı

Bakmayın öle bu ne len bi gökkuşağı, bi yağmurlu hava durumu programları der gibi.. Başkasında görsem bende öle derdim. Ama çok pis denk geldi :) Dün öle keyfim yokken, kafam geçmişte dolanırken falan çok sevdiğim 2 dostum aradılar dün. Öle mutlu öle mutlu oldum ki anlatamam. O yağmurlu moralimden sonra adeta gökkuşağı olup açtılar benim için. Bu 2 dostum gerçekten hayatı paylaşmaktan keyif aldığım dostlarımdandır. Ama biraz teknoloji kullanımı özürlü oldukları için zor haberleşiyoruz. Uzun bi zaman olmuştu görüşmeyeli. Bir hasret giderdik, bir sohbet, bir gırgır şamata.. Allah'ım nasıl hasret giderdik anlatamam. Gerçekten çok özlemişim onları..
Düşünüyorumda dostlarım, onlarla yaşadıklarım benim herşeyim. Her biri hayatıma ayrı bi renk katıyorlar. Her biri beni hayata bağlayan ayrı bir damarım sanki.. Hepinize herşey için çok çok teşekkürler. Yaşıyorum sizinle..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)