Bir İç Savaş Araştırması

Düşünüyorum, düşünüyorum, düşünüyorum… En boktan bir olayı bile 40 değil en az 4000 defa düşünüyorum. Yaptığım şeylerde ya da yaşadığım olaylarda en ufak olumsuzluk olması ihmali bile beni deli ediyor. Yaptığım şey imkanlar dahilinde bir en olmalı, mükemmel olmalı. En ufak şey de bile kafam böyle çalışırken siz bir de beni aşk acısı çekerken düşünün.. Saniye geçmiyor ki baştan sona tüm detayları düşünmim. Tekrar tekrar yaşıyorum hayatı. Hata bir yerden sonra artık kayboluyorum düşüncelerimin içinde.. Bu sürecin en güzel güzel kısımlarında tekrar tekrar mutlu oluyorum; olumsuz kısımlarında tekrar tekrar düşünüyorum nerde, nasıl yanlış yaptım diye..

Ve ben düşüne dururken bazen diyorum ki kendime: "Oğlum deli misin? Niye hala düşünüyorsun? Olan oldu. Devam etme şartları olsaydı zaten ederdi. Demek ki tamir edilemeyecek kadar bozulmuştu bir şeyler. Ya da yeniden başladığımızı varsayalım. Hiçbir şey eskisi gibi olamayacaktı; çünkü o zaman da geçmişteki olumsuzluklar yakamızı bırakmayacaktı. Yani bu da güzel olmayacaktı." bu mantığımın bu düşüncelerine her zaman yüzde yüz katılıp geçmişimi geride bırakmaya çalışıyorum. Tamam oğlum geçmiş güzeldi ama artık geride bırak; önüne bak, yeni bir sayfa aç diyorum kendi kendime ama her seferinde de duygularıma yenilip geçmişe üzülürken, yasını tutarken buluyorum kendimi.. Bazen tamam süper zeka değiliz ama o kadar da zeki olmadığımı düşünüyorum bile bile lades olarak. Sora bir de bunu düşünüyorum: "Oğlum mal mısın? Niye bile bile lades oluyorsun?" diyorum kendi kendime. Sonra da göya şunlarla avutuyorum kendimi: Aşk acısı çekmek bile aşksız geçen, sıradan, basit, dandik hayatımızda göya yaşadığımız güzelliklerden bile çok çok daha güzel. Çünkü önemsediğin, değer verdiğin, sevdiğin birşeyin duygularını yaşıyorsun. Aşk dışında normal hayatta yaptığın ya da yaşadığın hangi şey sana böyle gerçek duygular yaşatabilir? En azından benim için hepsi sanal kalıyor. O yüzden de artık çoğu şeyden de keyif almıyorum doğru düzgün. İnsan gerçek şeyleri tadınca diğer şeyler sarmıyor artık.. Özlüyorum yanii.. Diğer bir neden de ya bir daha böyle güzellikleri yaşayamazsam diye korkuyorum, sarılıyorum sımsıkı o günlere, unutmak istemiyorum o güzellikleri, her anını canlı tutmak, unutmamak istiyorum. Ondandır bir nedeni de bozuk Türkçe'me rağmen bu bloğa yazma çalışmalarımın..


RaistLin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)