Güle güle..

Yıllardır Çok farklı insanlarla tanışmama, çok farklı dünyalarda gezinmeme, çok ama çok keyifli sohbetler etmeme aracı olan mynet sohbet servisinin kapandığını öğrendim. İnternetle tanışmam onla tanışmama yakın gibidir. Aslında çok da önemli değil onun kapanması ama beni etkileyen tarafı bir devrin kapandığını hissettirmesi. Ne zaman başladım, ne zaman yaşadım, ne zaman bitti? Daha dün gibi geliyor bana 2000'li günler.. Daha gün yeter içim dışım sınav oldu diye dolanıyordum liselerde.. Daha dün ben bu üni.yi kazanacağım diye dolaşıyordum ortalarda, daha dün ilk platonik aşkımı yaşıyordum.. Dile kolay 10 yıllık bir dönemimi anlatıyor bana onun başlaması ve bitmesi. 2000'lerde nerdeydim; şimdi nerdeyim? Böyle şeyler yaşayacağını tahmin edebilir miydin deseler asla ve asla tahmin edemezdim sıfır çekerdim tahminlerimde.. Yaşamında yer etmiş bir şeyi arkada bırakıp ona el sallamak çok garip bir duygu. Güle güle ilginç, farklı ve güzel dönemim..

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)