RaistpoL :)

Bugün iki yıl aradan sonra ilk defa kendim yemek yaptım. Yemek yaptım derken dondurulmuş pizzayı fırına attım :) Öyle hemen "ona yemek yapmak mı denir?" demeyin :) Üniversite öncesinde sandviç yapmaktan başka yemek yapmayı bilmeyen ben, üniversite zamanında kendi evimde tek başına yaşarken yemek yapma konusunda kendimi aşmıştım :) Bu pizzayı da fırına atarken aklıma üniversite yıllarında tek başıma yaşadığım evim ve o evde geçirdiğim güzel günler geldi..

Arkadaşlarım benim evime raistpol derlerdi. Ankara'daki bir sinema kompleksine benzettikleri için. Ama onun kadar büyük olmasa da, çok daha fazlası vardı raistpolde.. Teknoloji yoksunu sinemasında en zevkli filmlerin seyredildiği, en düşük görüntü kalitesinde en heyecanlı maçların oynandığı veya seyredildiği, en ucuz ekipmanla en coşkulu konserlerin verildiği, dans etmeyi beceremediğini söyleyenlerin dans klübüne çevirdiği, en az malzemeyle en lezzetli yemeklerin yapılıp yendiği, en güzel, en romantik aşkların yaşandığı, dünyayı kurtarma planları yaptığımız, ilişki sorunlarına çözümler aradığımız, sabahlama konusunda rekorlar kırmaya çalıştığımız (yanlış anlamayın ders çalışma konusunda :p), en keyifli sohbetlerin yapıldığı, en güzel tatillerin yaşandığı ve daha aklıma gelmeyen birçok şeye ev sahipliği yapan, yedi yıldızlı bir yaşam merkeziydi raistpol .. :)

Yorumlar

  1. çok kötüsün çok..

    YanıtlaSil
  2. eğlence kabalıkta :D ama ben sessizliği seviyorum sanırım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)