Yıldız Kayması

İçimde kocaman bir gökyüzüm var benim :p Her bir arkadaşım, ayrı birer yıldızım oldular benim. Hepsinin ayrı bir ışıltısı, ayrı bir güzelliği vardır gönlümde. Bazen o yıldızlarda yaşamaktan; bazense onları, çimenlere uzanıp gökyüzünü seyreder gibi seyretmekten büyük keyif alıyorum. Ama hayatıma giren ve çıkanlar oldukça da, onların gökyüzümdeki yerleri de değişiyor doğal olarak..

Dün akşam da öyle bir değişkenlik vardı gökyüzümde. Bir yıldız kaydı.. Çok renkli bir karakteri olduğuna inandığım, en zevkle seyredeceğim yıldızlarımdan biri olacağını düşündüğüm ve hatta çok güzel şeyler yaşabileceğimize inandığım yıldızım kaydı dün akşam..

Çoğu kişi için yıldız kayması güzel bir an, bir dilek tutma anıyken; benim içinse bir veda anlamına geliyor. O yüzden ne zaman bir yıldız kaymasına şahit olsam veya bu söz geçse bir yerlerde, beni bir hüzün kaplar ..

Güle güle renkli yıldızım, yolun açık olsun, inşallah başkalarının göklerini daha fazla aydınlatırsın..

RaistLin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)