Tam 9 yıl olmuş bugün..

Ne kadar inkar ederek yaşıyorsak da aslında hayat göz açıp kapama süresi gibi birşey ve bir daha böle gençlik zamanları yaşama fırsatım olmayacak. O yüzden her anım özel, hemde çok özel olsun istiyorum. Artık hayatımın sonuna geldiğim vakit arkama dönüp baktığımda o özel hatıraları yaşamış olmanın verdiği mutlulukla "iyiki yaşamışım, iyiki bu can bana verilmiş" diyerek bu sahneden veda etmek istiyorum..

O yüzden çoğu özel anı unutmam, unutmamaya çalışırım. Çoğunu da en ufak detayına kadar hatırlarım ve bugün de tam 9 yıl öncesindeyim. Hoşlandığı kızı ilk kez görmeye gitmek için hazırlanan, hayatında Ankara'ya ilk defa gidecek olan, farklı bir maceranın içinde olmanın heyecanıyla yerinde duramayan, belki de kaderi çok farklı bir şekilde değişecek olan Raist'im ben bugün..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)