Al sana geçmiş

Son zamanlarda hep aklımda dilimde geçmişte yaşadıklarım. Onu özlüyorum; ah o günler ne güzeldi; yaptığım hataları bir daha yapmam ah eşek kafam ah falan diyorum. Ama birincisi: .ah aynı hatayı yapmam; o zamanlarda o günkü bilgi ve özelliklerimle, aynı haltı yerim ben, kesin. Kendimin ne mal olduğunu biliyorum çünkü ve biliyorum ki o zaman yaptıklarımı hiçbir baskı ve etki altında kalmadan hep kendim verdim hem de bu günkü gibi en az 1000 kez düşünmüşümdür yapacağım şeyi. Sadece şöyle değişebilirdi olaylar; bugünkü aklımla geçmişe gitsem o zaman belki bir şeyler değişik olabilirdi. O da olmayacağına göre.. Neden hala düşünmekte ısrar ediyorum anlamıyorum. Gelelim ikinci kısma "heh değiştirmek mi istiyordun, geçmişi mi özledin diyordun; al sana 10 yıl geriden bir karakter! Hadi bakalım görelim şimdi neler yapcan?" Hayat öyle bir yerden soktu ki onu hayatıma, ne müdahale edebiliyorum, ne de onla ilgilenebiliyorum. Öylece tribünden maç seyreder gibi seyrediyorum uzaktan ve verdiği acı kat sayısı geçmişe nazaran 10 kat fazla diyebilirim. Neden Allah'ım nerdeyse Türk filmlerinde bile görülmeyen "oha, yok artık" dedirtecek acı sürprizleri yaşamak zorunda kalıyorum. Neden? Neden?..

RaistLin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)