Vazgeçilmezim

Şöyle bir süzdü onu. En son gördüğünden beri hiç değişmemişti. Halbuki zaman çok şey götürmüştü ikisinden de..

Bir sonbahar günüydü. "Yeter artık sıkıldım senden. Her gün aynı şeyler.. Üstelik her zaman seninle olmak yüzünden şu hayata başka hiçbir şeyle ilgilenemedim doğru düzgün. Artık yeni şeyler görmek ve ilgilenmek istiyorum." demişti en son konuşmasında. O ise hiçbir şey demedi, gidişine izin vermişti..

Şimdi ise ne kadar hata yaptığının farkındaydı Aras. Pişmandı onu bıraktığına. Zamanla anlamıştı onun değerini. Evet, ondan sonra denedi hem de birçok şey denedi ama ondan başka kimsede bulamamıştı o heyecanı, o sıcaklığı, o güzelliği. Ondan başka her şey yalanmış meğer. Şimdi anlıyordu değerini. "Affet!" dedi tekrar göz göze geldiklerinde ve iki damla yaş süzüldü gözlerinden..

RaistLin

Yorumlar

  1. vazgeçilmezim :) benim aşkımda bana öyle der hep..

    Nyks

    YanıtlaSil
  2. kıskanmaya başladım sizin aşkınızı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)