İlk Heyecan: Bölüm 5

- Yağmur: Hayıııırrrrrr!! Yalan söylüyorsun yalan! - Ozan: Valla oğlum geçen gün görmüşler.
- Yağmur: Yalannnn, yalannnnn!
- Ozan: Çok üzgünüm dostum böyle acı bir haber vermek istemezdim ama kankan olarak ilk benden duy istedim.
- Yağmur: Off kanka ya offffff! Şansımı sevim!
- Ozan: Oğlum sendeki de eşek şansı be!
- Yağmur: Sorma kanka ya :(

Yağmur Özge'yle tanışıp muhabbeti ilerlettikten sonra cennetin kapısından göz ucuyla içeriyi gördüğünü hatta sevgili olabilirlerse cennette gibi hissedeceğini düşündüğü zamanlarda Ozan'dan aldığı haberle bir anda tepetaklak cehennemin yedinci katına düşüvermişti. Meğerse Özge'nin sevgilisi varmış :( İnanamıyordu, inanmak istemiyordu bu duruma. Okulda hiç görmemişti onu biriyle dolaşırken ya da sohbetlerinde hiç böyle bir şey geçmemişti. Dünyası başına yıkılmıştı. Hayata küsmüştü Yağmur bu haberden sonra. Artık hiçbir şeyi gözü görmez olmuştu. Bundan sonra ne yapması gerektiği sorusuna en iyi cevabı bulabilmek için kendini paralıyordu adeta. Özge de Yağmur'da ki durgunluğu farkedip bir sıkıntısı olup olmadığını sormuştu ama Yağmur ne konuşacağını ya da konuşsa da nasıl konuşacağını bilemediği için kendine bir cevap bulana kadar onu geçiştirmeye karar verdi. Günlerce kayboldu düşüncelerinin içinde..
Gene düşünceler içinde kaybolduğu bir okul gününde Ozan koşarak Yağmur'un yanına geldi:

- Ozan: Yağmur! Yağmurrrrr!
- Yağmur: Oğlum o kadar dandik sesleniyorsunuz ki sizin yüzünüzden ismimden tiksiniyorum! Ne var lan, ne var? :)
- Ozan: Müjde mi isterim! Ne ısmarlıyorsun?
- Yağmur: Ne oldu lan? Lotoyu mu tutturduk?
- Ozan: Oğlum şu an senin için lotoyu tutturmaktan daha önemli bir şey!
- Yağmur: Hadi ordan! Daha önemli ne olabilir manyak?
- Ozan: Ne ısmarlıyorsun onu söyle?
- Yağmur: Bir kola
- Ozan: Oğlum kolaya haberin "h" sini söylemem sana :)
- Yağmur: Ne istiyorsun pislik herif :)
- Ozan: Bursa İskender'de iskender ısmarlayacaksın?
- Yağmur: Oldu canım! Başka bir arzun var mıydı?..
- Ozan: Ismarlıyor musun?
- Yağmur: Söyle ulan! Yeter haltını çıkardın ama!
- Ozan: Cemil ile Özge ayrılmışlar.
- Yağmur: Harbi mi lan? Şaka yapma bak oğlum! Yüreğime iner valla!
- Ozan: Harbi kanka.
- Yağmur: Kankam benim. Süpersin sen ya :)

Sevinçten havalara uçuyordu Yağmur. Takla atmayı bilse durmadan taklalar atacaktı :)

- Yağmur: Oğlum bu nasıl bir kız ya? Daha ne zaman, kimle çıktığını anlamadan şimdi bir de ayrıldığını duyuyoruz! Daha yeni okula geldi. Hangi ara sevgili buldu da, takıldı? Şimdi de ayrıldı. Manyak olduğundan şüpheleniyordum ama artık teşhisi koydum kesin manyak bu :) Zaten nerde manyak varsa ya onu buluyorum yada beni buluyorlar. Ne yapmaya çalışıyor bu kız kanka ya? Ümit var mı sence? Kanka, yoksa benim yüzümden mi ayrıldı lan? Hani benden hoşlanıyorsa falan? Yok artık daha neler? Olabilir mi lan?

Bir kızın, kendisi için, sevgilisinden ayrıldığının düşüncesi bile Yağmur'u şımartmaya yetmişti :)

RaistLin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)