Ankara Ziyareti

Uzun zamandır hapisim İstanbul'da. Kaçamıyorum bir yerlere. Gene dar gelmeye başlamışken İstanbul, aklıma Ankara'ya gitme fikri düştü. Fiilen iki yıl falan oldu galiba ama resmen yani diplomayı aldığım günden beri yaklaşık on dört ay oldu veda edeli Ankara'ya. Farklı bir yerlere gitmek istiyorum ama tek başıma bir şeyler yapmak hoşuma gitmiyor. Herkes de işin de gücün de ve hatta yeni evliliğinde. Hayatımda ki gittiğim toplam düğün sayısı kadar düğüne gittim bu tek eylül ayında. Bu nasıl bir eylüldü, evlilik ayı mıydı neydi artık? Neyse ne kadar beğenmesem de kurak Ankara'yı, benim ikinci memleketim oldu orası. Kankalarım, anılarım, gençliğim orda..
Ankara'ya gitmeyi düşünmeye başlamamla beraber ruhumu anılar sarmaya başladı bir sarmaşık gibi; zamanla kor haline gelen anılarım tekrar alevlenmeye başladı sanki. Ankara İstanbul arasındaki yolculuk anılarım, üniversite anılarım, Ankara'daki evimde yaşadıklarım, arkadaşlarım, ilişkilerim hepsi tekrar canlanmaya başladı sanki. Aslında ne kadar eskisi gibi olamayacaksa da o güzellikleri tekrar yaşamak istediğimden gidiyorum sanki. Elimden geldiğince anılarımın geçtiği yerleri tekrar gezmeye çalışacağım ama asıl önemli yerlerden biri olan Raistpol'umu göremeyeceğim sanki. Çok uzaktaydı ya evim Batıkent'te :) Oraya git; Kızılay'a dön gün biter zaten :) Ankara'ya yolculuklarımı hatırlarım. Otobüsle çok gittim ama trenle de gittim. Çoğu zaman son dakika da hatta otobüsün saati geçtikten sonra da bindim otobüslere :) En tatlı anlardan biri yol boyunca uyuduktan sonra güneşin doğuşu ile beraber Ankara'ya girmekti. Gözü açıp kapayınca kadar tanımı tam uyuyordu bu yolculuklara :)Kankalarım.. Onlar zaten baş roldeler Ankara'ya ziyarete gitmem de :) Bakalım neler yapmışlar bensiz ? :) Fakültem Gazi İİBF'em, yan okullarım Bilkent ve Hacettepe :) İnşallah size de uğrama fırsatım olur. Oradaki kütüphaneler ve kütüphane ortamı -iş işten geçtikten sonra arar oldum kütüphaneleri- kesinlikle yok koskoca İstanbul'da! İstiklal'in yandan yemişi Karanfil ve Sakarya Caddelerim :) Akşam mutlaka takılacağım Sakarya'da :) Ulus'umda bile anılarım var be orda :) Atatürk Orman Çiftliği'nde mutlaka kokorecimi yiyeceğim o kaçmaz :)
Ama asıl Ankara'yı Ankara yapan "Ey Ankara! Seni sen olduğun için değil yarim sende olduğu için seviyorum" sözünü söyleten ilişkilerim de yok artık :(

RaistLin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)