Her güzel şey bitermiş

Bir güzel hikayem daha bitti maalesef :( Gene her şeyi berbat edebilme yeteneğimi kullanarak daha uzun ve belki daha da güzel yaşanabilecek bir hikayeyi bitirdim. Gerçekten çok isterdim daha da güzel ve özel olmasını. Elimizden gelen gayreti de gösterdik. Hatta o benden daha fazla gayret gösterdi ama benim bu yeteneğim ve şartlar el vermedi maalesef :( Son zamanlarda yaşanan olumsuz bir çok şeyden sonra paylaşamaz olduk bir şey ya da paylaşmaya çalışsak da çok çabuk alındık, kırdık birbirimizi. Ama ne olursa olsun yaşadığım o güzel ve özel zamanları ve bunları yaşatanı asla unutmayacağım. Arada bazı ufak tatsız şeyler yaşasak bile hep güzellikleriyle hatırlayacağım. İyi ki zamanında günlük tutmaya başlamışım. Olur da hafızam ayrıntıları unutsa bile günlüğüm unutmama izin vermeyecek. Hata geçen gün bir kez daha okudum yaşadıklarımızı. Okudukça tebessüm ettim hep. Zaten ne zaman onu hatırlatan bir şey yaşasam veya görsem tatlı bir tebessümle düşünüyorum onu hep :) Bana kattığı bir çok şey için, yaşattığı güzel şeyler için ve hayatıma renk kattığı için ne kadar güzel şey söylesem az kalır. Çok şey borçluyum ona. İnşallah bundan sonra daha güzel ve istediği gibi olur her şey..

O hep benim MELEĞİM olarak kalacak her ne olursa olsun..

RaistLin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)