Çok alışmışım çoookkk


   Hasta olmak üzereyim. Güya güzelleşen havalara güvendim, saldım kendimi dışarılara. Gel gör ki erkenden açılıp saçılmışım hemen kaptım şifayı :) Önceden soğuk algınlığı gibi hafif hastalıkları önemsemezdim. Sevgililerim vardı, çok iyi bakarlardı bana. Bende şımarırdım. İlgi manyağı olur, bol bol nazlardım. Nazlanmak, şımarmak için bir mazaretti soğuk algınlığı. Ellerinden gelenleri yaparlardı. Güzel çorbalar yaparlardı. Hata bir keresinde fazla ateşim vardı. Alnıma buz koyup soğutmak istedi Asuneya, ama buz yoktu. Dolaptada dondurulmuş lahana vardı. Aldı, onu koydu alnıma. Çok hasta ama çok komik bir görüntüm vardı :p Ama işe yaramıştı, ateşim düşmüştü. Bir de çoğu zaman birbirimizi iyileştirmeye çalışırdık sevgililerimle, ama nasıl beceriyorsak artık ikimizde hasta olurduk :)

   Hem güzel ve yetenekli sevgililerim vardı, hem de hasta olduğum zamanlarda bile çok güzel vakit geçirdim onlarla. Ama şimdi hastayım ve şımarıcak sevgilim yok :( Çok alışmışım çoookkkkk...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)