Ama sen beni anlardın..

   Az önce gene kendimce saçma bir yaramazlık yaptım. Ama bu benim için çok eğlenceliydi. İlk önce hemen sana anlatmak istedim. Çünkü bir tek sen anlardın gerçekten neler hissettiğimi, gerçekten o duyguyu paylaşırdın benle. Anlardın heyecanımı. Sana anlatınca daha güzel olurdu her şey. Bunlardan sonra fırçalardın tabi hemen her zamanki gibi olayların haltını çıkardığım için. Ama olsun bilirdim ben benim iyiliğimi düşündüğün için kızardın bana. Hem de tatlı bir kızma olurdu o :) Bende göya fırçalandığım için rahatsız olacağım yerde, tatlı tatlı seni seyrederdim sadece..
   İşin garip tarafı ne biliyor musun? Aradan o kadar zaman geçmesine rağmen gene seninle paylaşsam yaşadıklarımı, şimdi yanımda olanlardan daha iyi hatta en iyi gene sen anlarsın. Bu dünyada, yaşamımda beni gerçekten anlayan biri var biliyorum, yaşadım; ama şimdi uzağım. Seni tamamlayan birinin var olduğunu biliyorsun ama hayatına onsuz devam ediyorsun. Hani en güzel şeyi yaşadıktan sonra, başka bir şey o en güzel şey kadar zevk vermez ya öyle bir duygu içindeyim..

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)