Wake Me Up When September Ends


    Neyle uğraşsam sen çıkıyorsun karşıma..  Seni unutmak,silmek istiyorum, hayatıma devam etmek istiyorum. Senden daha iyi kişiler tanımak, senle yaşadığım şeylerden daha fazla şey yaşamak istiyorum ama olmuyor. O dahayı bulamıyorum bir türlü.. Hiçbirşeye de ön yargıyla "sadece senle olur başkasıyla olmaz" düşüncesiyle yaklaşmıyorum aslında. Ama şu ana kadar hep bir şeyler eksik kaldı. O yüzden hep bir mızmız, bir huysuzum. Bunu düşünmek istemiyorum ama "Yanlış zamanda tanımışım, erken tanımışım seni" düşüncesi ağırlık kazanmaya başladı. Kendimi tamamlama bölümünün sonunda tanısaymışım düşünmeye başladım. Birbirimizi kaybetmezdik, bir ömür sürerdi belki o zaman.. Ama o zamana kalsa ikimizde birbirimizi tanıyamayacağımızı adımız gibi biliyoruz; üstelik daha ilerde olsaydı, en güzel çağımızı atlamış olacaktık belki de.. Seni tanıma fırsatım olabilecek tek zamandı belki o zamanlar ve burada kader yardım etmiş anlaşılan bana.. (Ama bedelini de fena ödetti galiba) Yaş olarak en güzel yaşlarımızdı, dolu dolu yaşadık. Bana göre yaşamın en güzel olan bölümünü senle kelimelerle tarif edilemeyecek şekilde yaşamıştım. Sen benim için varılabilecek en uç nokta, zirveydin belki de. Ama ben senin için değilmişim anlaşılan.. Sen diyordun ayrılırken bile "aynı şeyi düşünüyoruz, aynı şeyi hissediyoruz, birbirimizi ufacık hareketten bile anlayabiliyoruz. Biz bir bütünüz." Bunları yaşadıktan, bunları söyledikten ve üstünden yıllar geçtikten sonra bile hala anlayamıyorum. "Nasıl bıraktın?" diyemiyorum nasıl bıraktın düşünebileceğim şeyler arasındaydı. Ama "nasıl bir başkasıyla bir bütün olabildin veya gerçekten olabildin mi?" sorusu hala anlayamadığım bir soru. Belki de gerçekten bir başkasıyla daha mutlu olabilmişindir ben hazmedemiyorumdur..
   Ama gel gör ki en sevdiğim şeyleri senle yaşamışken şimdi ben nasıl sensiz yaşamaya devam edim? Özelliklerimi, hobilerimi, kendimi mi değiştireyim? Her şey istemesem de seni hatırlatıyor seni..

   

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)