Hayat o kadar ilginç ki hakikaten..

   Bazı şeyler istediğin zaman olmuyor, gerek kalmadığı zamanlarda ise karşına çıkıyor. Askerlikte de böyle bir durumla karşılaştım. Zamanında eski kız arkadaşımla askerlikte ne olacak, ne yapacağız, nasıl görüşeceğiz diye kara kara düşünürdük.O Gölcük'te ben ise Türkiye'nin her hangi bir yerinde olacaktım göya. Tahminlerimize göre ve dolayısıyla görüşmek çok zor olacaktı. Ama şimdi askerlik yerim neresi çıktı? Adapazarı! Görev dağılımında nereye gitme şansım doğdu peki? Gölcük. Bu tesadüf imkansıza yakın. Çünkü askerlik yerini seçme şansın yok. Tamamen şansına kalmış nerede askerlik yapacağın. Ama gel gör ki o kız arkadaşımla ayrıyız şimdi.. Bense ne yaptım? Gitmemeyi seçtim Gölcük görevine. Adapazarı'nda kaldım. Hayat o kadar ilginç ki hakikaten..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)