Ortaya Karışık


   Aslında bu yazıyı yazmak yerine çalışmam gerek ama kafam karışık. Bunaldım.. Aslında uzun zamandır bu kadar bunalmamıştım hatta askerlikte bile. Şimdi düşündüm de askerlikte de sıkıntılı dönemler yaşanıyor tabi ki ister istemez ama bu moda girmedim hiç .Şaşırdım kendime. Nerede ne yapacağımın belli olmadığını bir kez daha tescilledim :)
   Bana arada bir gelirler böyle. Karanlık taraf gene beni çağırıyor :) Böyle zamanlarda genelde hayat bensiz bir süre devam etsin diyerek girerim yatağa, kıvrılırım ve uzun bir süre - ta ki aman koy ve gitsin diyene kadar - çıkmam. Bunu diyeceğimi biliyorum ama hemen şimdi diyemiyorum. Bir sürü düşünce kafamda dolanıyor. Düşünmeye engel olamıyorum. Düşünceden düşünceye, komplo teorilerinden teorilere, karamsarlıktan karamsarlığa ceylan gibi seke seke atlıyorum. Bir süre sonra zaten nereden başladığımı bile unutuyorum. Bu süreç ta ki düşünecek şey kalmayana kadar, bir sonuç elde edene kadar veya yorulana kadar devam ediyor.
   Belki de askerlikte bu kadar önemseyeceğim ya da önemseyip de belirsiz bir şey yoktu. Orada sadece gün sayacaktım ve gün bittiğinde kurtulacağımı biliyordum. Şimdi ise bir şey takıldı kafama. Olmasını çok istedim. Aslında büyütülecek bir şey değil ama şartlar gereği zor olabilecek bir şeydi ama oldu. Gene ama :) ben nedense bu sefer kendimce bir zafer sevinci yaşayamadım. Abartmayı severim halbuki :) Şimdi olan şeyin olumlu ya da olumsuz neler getireceğini bilmiyorum. Her şey mümkün. Bir yanım şu ana kadar istediğim olduğu için mutlu ama ya ben yanlış anlıyorsam gelişmeleri? Ya da istediğimin arkası olumsuz şeylere  sebep olacaksa? Veya etkileme olasılığı yüksek dış etmenler olayın içine girer ve her şey daha kötü olursa? Vs vs..   Belki de beni en rahatsız eden şey bu istediğim şeyler nedeniyle olumsuz şeylerin gelişmesi ve sonucunda değer verdiklerimi üzmek. Ağırlıklı olarak bu düşünüyorum ve bu da beni rahatsız ediyor.  Bu yüzden bir çok şey de kararsız kalıyorum ve çoğunlukla da olumsuz düşüncelerim ağır bastığı için geri çekilmek zorunda kalıyorum. Bunları yazarken ve gene düşünürken bir karar verdim :) Bakalım neler olacak? Hayırlısı olsun :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)