Rüzgarın savurdugu yoldayım..


   Böyle uzun ayrılıklardan sonra ne diyeceğimi bilemem hiçbir zaman.. Biliyorumdur hatalıyımdır ve ne dersem diyim sonucu değiştirmeyecektir. Uzmusumdur karsımdakını. Sızofrenık yansımam olan defterımle karsı karsıya geldıgımde de boyle hıssettım. biliyorum ki gercek bırısı olsa bu kadar beklemez; bırakıp gıderdı o da benı :) Aslında bılır karsımdakı onu uzmek ıcın kastı yaptıgımı falan dusunmez; ama once onu dusunmedıgımı veya kafam o sıralar neyle mesgulse ona daldıgımı bılır. Ama onu unutmusumdur veya yetısememısımdır bır seylere. Bu gercek degısmez..

   Bende su sıralar daldım gene bırseylere.. Hayat gene yenı bır macera yazmıs benım ıcın; suruklenıyorum onun ıcınde :) Hayatımın gene donum noktalarından gecıyorum; bakalım ne cıkacak pıyangodan? Sımdılık gelısmeler guzel gozukuyor; ınsallah devamı da guzel olur.. Ama Ankara'yı hayatımdan cıkarmısken, Ankara'nın kendısınden nefret edıyorken, nasıl dondum geldım buraya anladım :) Bunu zaten hayatın bana yaptıgı şakalardan bırı olarak sayıyorum. Masalah ıkımızde cok sakacıyızdır; bırbırımıze saka yapmayı severız :) Tabı onun ımkanları daha fazla oldugu ıcın gercekten cok sasırtıcı oluyor onun yaptıkları :) Ankara dısında olmasını ıstedıklerım gerceklesıyor aslında ama sımdı sankı ıstedıklerımı elde edınce mızmızlanmaya basladım ya da ıstedıklerım bunlar degılmıs gıbı. Sankı hayallerımde daha guzeldıler :)

   Arkadaslarımın guzel bır tespıtı vardır hakkımda :) Bır seyı elde edene kadar cok ıstıyorum, elde edınce elde edemedıgım zamanları ozluyorum. Sonuc olarak arıza, sorunlu ya da rahatsız dıyorlar bana zaten. Deli diyorlar bana desınler degısemem, yesin onu ninesi  :P Haydi gaffur .ktr olup gidelim buralardan :)

   Sanırım gene sacmalama modundayım :) Mazur gorun benı :) Yazıda emegı gecen herkese yanı kendıme tesekkur edıyorum :P Bır dahakı yazıda gorusene dek hosca kalın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

Kahvaltıya misafirim vardı bu sabah :)

Bana herşey sizi hatırlatıyor :)