Gece Yarısından Önce

   Aslında sıradaki yazı askerlik yazılarımın devamı olacaktı. Ama bugün bir film tanıtımı gördüm; gözlerime inanamadım! En sevdiğim filmlerden olan "Gün Doğmadan" ve "Gün Batmadan" filmlerini üçüncüsü sinemada oynuyormuş! Çok şaşırdım! Açıkçası bir devam filmi daha beklemiyordum ve çekimleriyle ilgili falanda hiç haber görmemiştim bu zamana kadar.
   Birincisini izleyip bitirdiğimde çok tatlı bir film demiştim kendi kendime. Bir yandan beraber Avusturya'yı gezerken bir yandan da ilişkiler üzerine muhabbetlerini dinlemek çok hoştu :) Sonu da çok ilginçti. Acaba ne olmuştur ilerde diye düşünmeden edemiyorsunuz ve bu merakınızı ikinci film gideriyor :) En başta söylim hiç tahmin etmediğim gibi ilerliyor :) bu sefer de Fransa'da geziyoruz. Hem neler olduğunu öğreniyoruz, hem de ilişkiler üzerine muhabbetimize kaldığımız yerden devam ediyoruz. Birincisinde genç aşıklarken ve muhabbetler bunun üzerinden devam ederken, ikinci filmde biraz daha olgunlaşmışlar :) Bu filmin sonu da ilginç bitiyor. Gene acaba ilerde ne olmuştur diyemeden edemiyoruz :) Açıkçası devam filmlerinden hep şüphe ederim. İlkinin başarısını, güzelliğini korumak veya geliştirmek zordur. Çoğu zamanda hüsranla sonuçlanmıştır ama bu film ilki kadar güzeldi :) Ayrıca filmlerin ilgimi çekmesinin bir özelliği bende onlarla büyüyormuşum gibi hissediyorum :) Üçüncü filmde de tahminen 30-40 aralığına gelmişizdir herhalde. Bakalım bu zamanlarda nereyi gezeceğiz, bu dönemin ilişkileri nasıl bir bakış atacağız ve yaşayacağız :)
   Aslında üçüncü filmi görünce gene bir şüphe uyandı bende. Acaba güzel devam edebilmiş midir diye ama imdb'nin sitesine bakıp 8.5 notu görünce -imdb'de 8'den yukarı not görmek kolay değildir- tamam dedim. Tutmayın beni! Bu filmi mutlaka izlemem gerek! :) Bu arada belirtmeden geçmeyeyim ben sevdiğim için abartabiliyor olabilirim ama filmi beğenmeyenler de olabilir. Çünkü yavaş giden bir film ve aksiyon yok :) İki kişi geziyor, muhabbet ediyor, sen de üçüncü olarak dinliyorsun gibi bir durum var :) Hatta bir imkan olsa da bir iki şey de biz söyleyebilsek diyorsun :) Muhabbet bence çok hoş :) Olay burada bitiyor :)

   Ama şimdi şöyle de bir durum oluştu. Ben duygusal, romantik yani böyle ilişkileri anlatan filmleri tek izlemeyi sevmem. Bundan önceki iki filmi eski kız arkadaşımla izlemiştim ve o da çok sevmişti. Aslında bu üçüncü filmi de onla izleyebilmeyi isterdim açıkçası.. Çünkü hem bir yaşanmışlık var bu film üzerine ve o hem beni :) hem filmi daha iyi anlar, daha güzel paylaşırdık filmin güzelliğini. Ama bu filmde yalnızım ve tek başıma izlemek istemiyorum filmi. Ne yapacağım bilmiyorum..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kısa Bir Ara

Kaderin Bir Oyunu mu bu? :)