Genç Bir İş Adamına - Emre YILMAZ

   Genç Bir İşadamına - Emre YILMAZ okuduğum ve kendimce olumsuz  ya da eleştirebilecek bir şey bulamadığım hatta bazı bölümlerde de beni kendimden utandırabilen ender kitaplardan biri oldu. Alırken iş hayatına dair bazı tavsiyeler bulacağımı düşünüyordum. Aradığımı buldum ama tokat gibi tavsiyeler buldum  Siyaset, ekonomi, felsefeyle ilgilenenler için tavsiye edebileceğim bir kitap. 
Bir kaç hoşuma giden cümleleri:
kadınlar - ilişkiler bölümlerinden
"Erkeğin orospusuna çapkın, kadının çapkınına orospu denen bir toplumda yaşıyoruz.""Ne garip, bir araba çalmak hapislik suçtur da, birinin (hele sevgilim dediğin) yıllarını çalmak suç değildir. Neden? Çünkü kanunları, aldatılan hassas sevgililer değil, mülk sahipleri koymuştur.
   Düşünce özgürlüğü, Kürtler ve İslamcılık bölümleri hem çok uzun olduğu hem de böyle kopyala - yapıştır yapmak ayıp olacağı için paylaşmıyorum ama mutlaka okuyun derim. 1994'te yazılan bazı tahminlerin sonuçlarını bugün görmek ilginçti. 
   Bu arada aşırı sivri bir dille yazılmıştır. Üslup bazılarını rahatsız edici olabilir. Kitap bir dönem toplatılmış zaten galiba 
   Ek$i sözlükten kitap ve Emre YILMAZ hakkındaki yorumlara https://eksisozluk.com/emre-yilmaz--50187?p=1 linkinden bakabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kısa Bir Ara

Adını "RaistLin Karalama Defteri" Koydum :)

Kovalamaca Rüya Rekoru