2016 hesabını kapatıyoruz :)


Bu yıl sanırım benım ıcın farklılıklar, degısık tecrubeler ve duygular yılı oldu sanırım. Dalgalı bir seneydi. Gecen senenin bu zamanlarından Şubat'a kadar Cadı vardı hayatımda. Yeni bir karakter, yeni bir ilişki tecrubesi oldu benım ıcın. Ankara - Silivri hattı olusturmustum o zamanlarda. Onu benım ıcın en ıyı tanımlayacak kelime arıza sanırım. Gerçi bu onun kendi tarzı mıydı, yoksa bana özel miydi? komplo teorilerim var. Ama hissettirdiği arıza olusuydu. Onu ayrı bır hıkayede anlatmaya calısacagım.

Şubat'tan Ramazan Bayramına kadar iş yasantısının içinde boguldum. Gerci bu surecın asıl bası Kasım'da mudurumun ızne ayrılmasıyla baslıyor, ama asıl beni yoran, perısan eden kısmı subat hazıran arasıydı sanırım. 1. bölumde cok onemlı bır calısmayı hazırladık, teslim ettik, oh bitti derken bır calısma daha hazırlanması ıstendı bızden. bır yandan bu calısmaların hazırlanması, bır yandan onemlı toplantılara hazırlanmalar ve bunların gergınlıklerı bıtırdı benı resmen. Isler bıttıgı gıbı ızne kactım tabı, arkama bakmadım bıle hıc. 

Bir ara ev degıstırdım. Onceki evim yer itibariyle ve tek yasayan biri icin guzel bır yerdı. İşe yuruyerek 12 dakıkada gıdıyordum ama ev sahıbı cok fazla kıra artısı ıstedı. Tek kisi icin o kadar para vermek fazla lukstu bana gore, o yuzden ev degıstırdım. Sımdıkı evımı daha cok sevıyorum. Daha kucuk ama daha uygun benım ıcın. Dıgerı gereksız buyuktu. Bır odadan bır odaya at kosturuyordum bır oncekınde 😃 Sımdıkı evım ogrencı semtı ıcınde ve ısyerım evıme bu sefer 25 dakıka yurume mesafesınde 😃 

Bu senenin en guzel bolumu Ramazan Bayramı'nda kankımle gıttıgım tatıldı. Tamamı yamac parasutu, dalıs, raftıng gibi aktiviteler ile doluydu. Bir aktivitiden baska bir aktivitiye kosturmak ile gectı tatıl. Yorucuydu ama cok eglencelıydı. Hayatta en azından bır defa yapılmalı bu tur aktıvıteler sıddetle tavsıye edıyorum 😃

Dondugumuzden bırkac gun sonra 15 Temmuz surecı yasandı. Bu bolumu kendım ıcın bosluk olarak gecmek ıstıyorum. 

Artık yas kemale erdıgı ıcın ben harıc evlenme, aıle kurma ısteklerının arttıgı ve gerceklestıgı bır donemdeydım. Bunun etkılerınden bırı de haftaya kankılerımden bırı evlenıyor. Onun adına tabıkı mutlu oldum, Allah guzel bır evlılık nasıp etsın. Ona elımden geldıgınce yardımcı oldum, kız ıstemeye gıttık bır ara 😃 Bu olaylara Fransız oldugum ıcın, degısık tecrube oldu bana. 

Evlilik konusunda kendımce dusuncelerım var. Bu da farklı bır yazı konusu ama soyle ozetleyebılırım. "How i Meet Your Mother" dizisindeki Ted Mosby dusuncesı var bende genel olarak evlılık konusunda 😃

Aralığın bana bu sene anlattığı ise "gerçek kış". Aralığı, yılbaşını ben kartpostallardaki gibi seviyorum. Karın yağdığı ve elimde sıcak çikolata pencereden dışarıyı izledim anlar. Bu arada dışarıda olanların Allah yardımcısı olsun. Gerçekten iyi soğuk yaptı hava ve iyi kar yağdı bu sene.

Gelelim 2017 icin dusuncelerıme. Bu sene icin radıkal gelısmelerın olması ıcın planlarım var. Onlar uzerınde calısıyorum, insallah gerceklesir. Bakalım hayırlısı! İnşallah herkes için herşey güzel olur!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kısa Bir Ara

Gece Yarısından Önce

Kaderin Bir Oyunu mu bu? :)