Bir Can Borcum Var Sana Kanka :)

-Arda: Alo! Kanka naber?

-Raist: İyi, senden naber kanka?

-Arda: İyiyim. Kanka noldu bu seneki tatil işi? Gitmiyor muyuz Kumbağ'a bu sene?

-Raist: Kanka fakirim bu sene. Gidebilecek para yok.

-Arda: Yapma kanka ya! Evde mi geçireceğiz tatili? Ayarlarsın bişiler?

-Raist: Oğlum ben dünden hazırım tatile ama; gerçekten para yok. Üstelik Özgür ile Mehmet ne diyorlar? Onlarda gelecekler mi?

-Arda: Sen bir "he" de onları ayarlarız.

-Raist: Ya, kanka inan buradan senin eve gelecek param yok desem yeridir yani :)

-Arda: Ayarlarız, ayarlarız bir şeyler..

-Raist: İyi bakalım. Sen bir konuş; duruma göre bir şeyler yaparız artık..

-Arda: Oke kanka! Hadi görüşürüz sonra..

-Raist: Görüşürüz..

Ne kadar fakir olsam da arkadaşlarım sağ olsunlar; toparladık bir şeyler, yaptık planları koyulduk yola. Bu durumu hemen hemen her yaz tekrarlıyorduk. Ben, Arda, Özgür ve Mehmet yazın bir haftasını mutlaka beraber Kumbağ'da ya bir tanıdığın yazlığında ya kiraladığımız bir yazlıkta geçiriyorduk. Beraber tatile gitmek çok eğlenceliydi bizim için. Hem güzelce dinlenirdik; hem de mutlaka ilginç maceralar yaşardık.. O sene de öyle olmuştu. Neyse ilk önce gittik ev baktık biraz öğrenci işi. Bir teyzeyle uzun bir pazarlıktan sonra tuttuk onun evini. Yerleşmeydi, temizlikti, dinlenmekti ilk gün öyle geçti. İkinci gün sabah indik deniz kenarına. Denizde sezon açılışını yaptık hemen tabiki :) Biraz şamata, biraz dinlenmeden sonra tekrar yüzelim dedik beraber. Ama bu sefer bayağı bir açıldık. Derin yerlerde biraz debelenip, geyik yapıyorken birden rüzgarla beraber dalgalanmaya başladı deniz. Biz de çıkmak için kıyıya doğru yüzmeye başladık. Ama dalgalara karşı yüzüyoruz. Arda içimizde en iyi yüzücü olduğu için en önde kaptırıp gitti. Diğer üçümüz birbirimize yakın yüzüyoruz; ama hem gelirken uzun mesafe yüzdüğümüz için hem de dalgalara karşı yüzdüğümüzden bende pil bitti. Baktım kıyı da uzak varılacak gibi değil; sırtüstü uzandım suya ve seslendim bizimkilere "yoruldum, gelin beni alın!" diye ama onlarda dalgalarla boğuşuyorlar. Bir de terslikler arka arkaya gelcek ya dalgalarda sağ olsun beni kıyıya doğru değil açığa doğru sürüklüyordu. Bir tek sağlam Arda var; o da kıyıya varmıştı nerdeyse. Beni duyunca bir fırladı; geldi hemen yanıma, denge sağlamaya çalışırken debelendik biraz. Dengeyi sağladıktan sonra bir süre taşıdı beni ve Özgür'ün ayaklarının yere bastığı yerde -Özgür uzun boyluydu- Özgür'e bıraktı beni ve sonunda yavaş yavaş kıyıya vardık. Hepimiz pertimiz çıkmış bir şekilde uzandık kuma.

-Arda: Allah cezanı vermesin! Hep su yuttum senin yüzünden. Lan, boğulan sensin suyu yutan benim. Bu nasıl iş?

-Raist: Sanırım debelenme sırasında oldu kanka ya .:) Kusura bakma! Valla kurtardın beni. Sağolasın! Gidiyordum az kalsın eşekler cennetine :). Bir can borcum var sana kanka..

RaistLin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kısa Bir Ara

Kaderin Bir Oyunu mu bu? :)

Gece Yarısından Önce