Aril Prodüksiyon Gururla Sunar :)


   Bugün Cromwell ile kütüphane günümüzdü. Oraya gittiğimizde ben yaklaşan üds sınavı için her zamanki gibi son dakika çalışmalarımı yapıyorum, kanka ise doktora tezi için makale okuyor. Güya her Pazartesi en geç 11'de kütüphanede olacağız ama tembellik ağır basıyor anca 1'de orda oluyoruz ve 5'de kadar ders çalışıyoruz. İnanın gören ya da duyan duygulanıyor :) Ders çalışma konusunda rekorlarımızı kırıyoruz. İş işten geçtikten sonra.. Ah ah bu çalışmayı çalışma azmini keşke lisans zamanında gerçekleştirebilseydik ahhh ahhh :) Neyse bugünde uslu uslu çalışmayı başardıktan sonra konu oyunlara ve oyun oynamak için yeni bulduğum bir cafeye geldi. Hep guitar hero oynamak için ya yer arıyorduk, ya da oyun ve enstrümanları alalım mı diye tartışıyorduk.

   "Len hani guitar hero oynamak için cafe arıyorduk ya. Çok güzel bir yer buldum bizim orda. Cafeyi odalara ayırmışlar, herkes ayrı ayrı odalarda oynuyorlar. Guitar Hero için bile oda yapmışlar. Gidip bakalım bir ara." dedim. Tabi biraz ballandıra ballandıra anlattım ve kendi kendimizi gaza getirdik :p Saate baktık daha 5. "İşimiz yok zaten hadi gidelim o zaman" dedi. Gene içimizdeki çocuğu durduramadık ve kalktık, gittik :) Girdik cafeye baktık ortam güzel, guitar hero odasına -yani bizim ilk konser salonuna :)- baktık gayet güzel. Geniş ekran tv, 2 gitar, 1 bateri hazır bizi bekliyordu. Tamam dedik, oynayalım o zaman. Girdik odaya -çıktık Aril Concert Hall'de sahneye :)- ; geçtik oyuncaklarımızın -enstrümanlarımızın- başına; başladık ilk konserimize konsere.. Tek kelimeyle offff diyorum başka bir şey demiyorum :) Çok zevkliydi, çok eğlenceliydi. Konsere başladığımızda büyük bir gürültü koptu, Aril Concert Hall inledi adeta :) İlk sahneye çıkmanın verdiği heyecanla çalamadık ilk parçaları. Önce bir yuuu sesleri, bir protestolar, arada bir uçan domatesler gördüm :) Ama alıştıkça sonraki parçalarda düzeldi her şey. Coştuk seyirciyle beraber adeta :p

   Çaldığımız parçalar ise iki saat boyunca R.E.M'den "Losing My Religion" :p Aslında şarkı listesi fazlaydı ama ilk önce biz bu şarkıyı çalmada  ustalaşalım dedik :) Bir o bateride ben gitarda, bir o gitarda ben bateride. Vallahi bıkmadık, zamanın nasıl geçtiğini anlamadık çalarken. Üstüne üstlük yorulduk bir de. Bateri çalmak zormuş hakikaten :)  Oyunu bir iki kez oynamıştık ama hiç bu kadar uzun oynamamıştık. İlk başta kolay seviyede oynayalım alışalım falan derken, sonra orta seviyeye çıktık havaya girince :)  Oyunu öyle güzel yapmışlar ki gerçekten konser veriyormuş gibi havaya giriyorsun ve çaldıkça ya da çalamadıkça seyircinin tepkileri de etkiliyor insanı :) Ama hakikaten çok eğlenceliydi yaaa :)
 
   Oyunun tadını aldık hakikaten. Bundan sonra fırsat buldukça Aril Concert Hall'de sahneye çıkacağız :p

   Bu arada gerçek gitarı çalamıyorum ama oyunda oyunun gitarı ile döktürüyorum adeta. O da ilginç bir durum :p Kankaya diyorum zaten "oyuna gel oğlum sen; oyuna :p"

   Bu arada vokale Cranberries'den Dolares'in gibi sesi olan bir vokal arıyoruz; duyurulur :p

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kısa Bir Ara

Kaderin Bir Oyunu mu bu? :)

Gece Yarısından Önce