Geç cevaplanan double soslu mimler :)

   Aklımda hep cevaplamam gereken 2 mim olduğu var. Ne zamandır yazacağım ama tembellikten yazamıyorum :) Bugün cevaplayayım dedim artık. İnanın bir saattir hangi mimlerdi diye arıyorum :p İnşallah doğru mimleri üzerime alınmışımdır :p Mimler için doktorsherlock'a teşekkürler :)


   Mim 1


   1)Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
   Mutlu ediyordu, artık etmiyor. Yeni ufuklara yelken açma vakti geldi.


   2)Dilediğin meslek miydi?
   Zamanında evet. Şimdi başka bir meslek diliyorum :)


   3)Yalnız mı ilişkide mi yaşamayı seviyorsun?
   İlişkide yaşamayı seviyorum. Yalnız kaldığım zaman kendimle şiddetli geçimsizlik yaşıyorum.


   4)Tatsız durumlardan kaçmak için yalan mı söylersin dürüst mü olursun?
   Dürüst olurum. Yalan söylediğim zaman ya da bir şey sakladığım zaman içim hiç bir zaman rahat etmez. İçim rahatsız olacağına ne olursa olsun taraftarıyımdır.


   5)Yabancı dil konuşuyor musun?
   Ben dilin kendisine yabancıyım :p


   6)Rüyanda ki evde oturuyor musun ve taşınmak yurt dışı?
   Rüyamdaki evde oturmuyorum. Yurt dışına taşınma isteğim de var kısmet olursa.


   7)Mobilya değiştirmeyi sever misin?
   Zırt pırt olmamak kaydıyla evet, severim. Yenilik çoğu zaman güzeldir.


   9)Televizyon ve filmleri sever misin?
   Televizyonda anca spor müsabakalarını seyrederim. Filmleri ise severim.


   10)Bırakmak istediğim kötü huy?
   Tembelliğim :)


   11)Loto benzeri oyun?
   Minik çaplı iddaa oynarım. Onda da zaten ailenin üzerinde olan tekten yatma, son dakikada kaçırma gibi lanetlerden bende nasibimi alırım.




   Gökgürültülü sağnak yağmurlu Mim 2


   1- Kendini nasıl hissediyorsun?
   Formumdayım şu sıralar :)


   2-Reenkarnasyon gerçek olsa bu dünyaya ne olarak dönmek istersin?
   Gene kendim olarak veya fantastik olarak ejderha olarak dönmek isterdim :p


   3-Vurulduğun dizelerden ilk akla gelen?
   Bu şehir güzelse senin yüzünden..


   4-Son zamanlarda beğendiğin film ve favori repliği?
   Ben burda hakkımı bir diziden "Taht Oyunları"ndan yana kullanmak istiyorum ve favori repliklerimde "Winter is coming!", "Cold Winds are Rising!"


   5-En sevdiğin The Smiths şarkısı?
   Daha tanışmadım kendileri ile :) 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kısa Bir Ara

Adını "RaistLin Karalama Defteri" Koydum :)

Kovalamaca Rüya Rekoru