Geçmiş ve Gelecek / Mim


 Şu sıralar canım nedense hiç yazmak istemedi. O yüzden bayağı geciken bir mim cevabı olacak bu. Ofelya'ya mimlediği için teşekkür eder; mimini geç cevapladığım için özür dilerim. Geçelim soru ve cevap bölümüne:

  Hayatınızda ‘artık yok’ dediğiniz şeyler var mı?
  
   Artık öğrenciliğim yok :) Öğrencilik derken çoğunlukla eğitimi, dersleri özlüyorum gibi bir mana çıkmasın :) O yarı sorumluluklarım, yarı tatlı serseri yaşam tarzım yok artık. Ne kadar okulum bitse de öğrencilik psikolojisinden çıkamadım, çıkamıyorum. Hatta özlüyorum :) O yüzden öğrenciliğe geri dönmeye çalışıyorum zaten :)   

  Eskiden bu yana neler değişti sizce? Neleri özlüyorsunuz peki, neleri yad ediyorsunuz?
  
   Şu sıralar değişmeye zorlanıyorum çevremdekiler tarafından :) Tabi ki kimse kötülüğümü istediği için zorlamıyor. Ama ben yaşımın ya da dönemimim gerektirdiklerini, yapmam gerekenleri yapmıyorum; büyüyemiyorum :) Özlediğim şeylerden biri ise lise ve üniversite zamanında yaşadıklarım. ahhh ahhh :)
  
  Ya da aklınıza gelince ‘iyi ki de değişti’ dediğiniz şeyler oluyor mu?
   
   Şu sıralar bir huyumun değişmesine seviniyorum. Önceden hani çok da üstüne düşmezdim. Hani sınıfı geçmek için veya okulu bitirmek için çalışırdım falan filan. Ama şimdi hakikaten anlamak, bir şeyler öğrenmek için okuyorum ve çalışıyorum. En ufak bir cümleden bile, çok dandik şey anlatsa bile, onu öğrenmeye çalışıyorum. Kafama biraz geç dank etse de bilginin çok önemli bir şey olduğunu daha iyi anlıyorum şimdi. Bir aydınlanma yaşıyorum sanki şu sıralar  kendimce :p
  
  Hayatınızda neyin değişmesini isterdiniz?
  
   Sanırım %70 tembellik, %30 çalışmak yaşam tarzımı %50, %50 oranına getirebilseydim. Her şey daha güzel olabilirdi. :)

  Yeni bir eşya, yeni bir hayat ya da yeni bir icat mı istediğiniz? ‘Hayalimdir…’ dediğiniz bir şey söyler misiniz?

   "Hayalimdir.. " dediğim şeylerden biri kendi evimde bir eğlence odamın olması :) Ama içi hem sinema, hem konser salonu, hem de oyun merkezi gibi olacak :) Sevdiklerimle beraber orada güzel, eğlenceli vakitler geçirelim, başka ihsan istemem. :p

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kısa Bir Ara

Adını "RaistLin Karalama Defteri" Koydum :)

Kovalamaca Rüya Rekoru