Senede Bir Gün / Mim


   Bir mim ile daha karşınızdayız sevgili blog severler :) Sağdan Ofelya'nın getirip al da at dercesi ortaladığı mimi gol yapmaya çalışacağım bu yazıda :P Ofelya'ya bu güzel asist mim için teşekkür ederim :)

1-Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar yer alırdı?
   Her ne kadar üstat Charlie Chaplin  "Hayat ön provası yapılmamış bir tiyatro gösterisidir. " dese de ben daha çok film gibi görmüşümdür. Kendi filmimin hem yönetmeni, hem baş rol oyuncusu, Hem figüranı, hem de senaristi gibi hissetmişimdir hep :) Hata uzaklarda bir yerde kamera varmış gibi düşünür ve yetmiş milyona beni izlediği için sevgilerimi gönderip el sallama isteği gibi düşünceler aklıma gelir :p Filmimin türü ise ortaya karışık olmakla beraber ağırlıklı olarak trajikomiktir :) İsimlere gelince zaten RaistLin Movie  olarak ismi kader belirlemiş ama alternatif olarak RaistLin günceleri, Kara Bahtlı Kem Talihli Kahraman ya da anısı olduğu için Senede Bir Gün olabilir.

   Soundtrackimde yer alan şarkılar ise:
   Dram bölümlerinde    
                                           Candan Erçetin - Söz Vermiştin
                                           Şebnem Ferah - Silbaştan ve Hoşça kal
                                           Evanescence - My Immortal
                                           James Blunt - Goodbye My Lover
                                           Emre Aydın - Son Defa
                                           Green Day - Wake Me Up When September Ends

   Romantik bölümde    
                                          Whitney Houston - I will always Love you
                                          Righteous Brothers - Unchained Melody ("Ghost" Soundtrack)
                                          Enya - Only Time

   Aksiyon bölümlerinde
                                             Mission Impossible - Main Title Theme
                                             Matrix - Spybreak
                                             The Last of the Mohicans-Main Theme

Gerilimde ise                     Silent Hill oyunun tüm soundtracklerini tek başına yeter.

2-Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa, neyi ya da neleri değiştirirdiniz?
   Kendi hayatımdaki dönüm noktalarında yaptığım hataları düzeltmek isterdim.

3-Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi ya da sahneleri?
   İlk aklıma gelenlerden biri film değil de diziden taht oyunlarında Ned'in ölüşü. Dizideki kahramanımdı. Dizilerde filmlerde kahramanlar ölmezdi. Bir şekilde en kötü ihtimalle bir mucizeyle falan yaşarlardı. Son saniyeye kadar "ölmez" diyordum. İdam ettiler var ya nasıl intikam hırsı doldu içime. Zaten o dizi de o intikam alınmasın var ya gidip ben alacağım yane o kadar gözüm döndü :) Bir şeylere çok emek sarfedip de hak edilmediği şekilde olayların gelişmesi, bitmesi çok koyuyor bana.
   Aşk Tesadüfleri Sever'in son sahnesi. Acıklı bir veda sahnesinin en sevdiğim şarkılardan biri olan "hoşçakal" ile anlatılması. "hoşçakal" bile tek başına yeter.
   Kasım'da Aşk Başkadır'ın son sahnesi. Charlize'in Keanu'dan ayrılması ve enya'dan only time :(
   Gladyatör'de Russell'in astırılan ailesinin cesetlerini gördüğü sahne :( Ordaki acı..
   Babam ve Oğlum'daki adamın eşinin doğum yaptığı ve öldüğü sahne.. Ordaki çaresizlik ve acı..
   Silbaştan filminde son hatıralarında silindiği an.
Ve ve belki film değil ama benim için inanılmaz bir hikaye, oyun. Silent Hill.. Psikolojik korku gerilimde ömrümü yedi bu oyun :) Film gibi ve hikayelerin sonuna gelince resmen ağzım açık kalıyor; gerçekleri öğrendiğimde. Daha sonraki bir yazımda anlatmak istiyorum nasıl bir oyun olduğunu ve ömrümü yediğini :)
   Matrix'te Morheus'u kurtarmak için girdikleri bina girişindeki dövüş sahneleri. Film çekimi, teknoloji böyle bir şey işte demiştim.
   Yüzüklerin Efendisi'ndeki savaş sahneleri. Bu arada Liv Taylor'ı bir elf güzelliğinde görmek ayrı bir güzellikti :) Bunu da belirtmeden geçemeyeceğim :)
4-Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın?
   Bir kere en başta değişiklik yapar o gün Bleach'taki ölüm melekleri gibi giyinirdim yani cosplay yapardım :) Sonra özlediğim vapur gezisiyle Adalar'a giderdim. Giderken balık ekmek yemek istiyoruuummm :) Gezerdim, yüzerdim, uyuklardım :) En sonda gece 11.59'da güne başka bir şehirde merhaba demek için yola çıkardım :) özledim sanırım yolculuk etmeyi :) insan tabi 8-9 senesini yollarda geçirirse alışıyor insan, özlüyor :) 

5-Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?
   Çok çok izlemek istediğim diziler var. Ama az zamanım olduğu için doğru düzgün izleyemiyorum bile. Paso geriden geriden geliyorum :) İzleyebildiklerim:
                                             Bleach - 285. bölümlerdeyim. 360'lara yetişmeye çalışıyorum.
                                             Taht oyunları - tiryakisiyim :)
                                             Scrubs -Sanırım dizi bitti ama ben yetişmeye çalışıyorum. J.D. Kahramanımsın :)
                                             Two and a Half Men - Daha 3. sezondayım yetişmeye çalışıyorum :)

                                                 RaistLin


Yorumlar

  1. vEE GOOOLL... eheh

    İlk sorunun cevapları mükemmel! :))
    Şarkıları bölümler halinde seçmen çok güzel..Ve isim Kara Bahtlı Kem Talihli Kahraman eheh buna güldüm açıkçası :))

    Teşekkürler bu güzel cevaplar için :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kısa Bir Ara

Gece Yarısından Önce

Kaderin Bir Oyunu mu bu? :)