Gül

Bir hastanenin acil servisinin kapılarını hızlıca çarparak içeri giriyoruz. "Kimse yok mu yardım edicek? Doktor veya hemşire? Kadın doğurmak üzere!" diye etrafa sesleniyorum. İki hastabakıcı sedyeyi bizden alarak hızla uzaklaşıyorlar. Sedyeyi teslim ettikten sonra beynim çalışmaya başlıyor. "Niye hastanedeyim ben? Nasıl geldim buraya? Bu kadın kim? Hiç tanımıyorum onu. Neden ona eşlik ettim?" hiçbir fikrim yok. Sonra yukarı doğumhanenin oraya çıkıyorum kadının yanına. Kadın çığlık çığlığa, her an doğum yapabilir. Oradakilere soruyorum: "doktorlar nerde? Kadın doğurdu doğuracak be!" "Bilmiyoruz. " diyorlar. Fırlıyorum dışarı doktorları bulmaya. Tüm katları dolaşıyorum ama nafile bir tane bile doktor ortada yok. Tam en katta birini bulmuş doğumhaneye doğru katları koşturarak çıkıyorken ağlama sesleri duymaya başlıyoruz. Bebişin sesleri bunlar! Yanlarına vardığımızda sadece hemşireler vardı. Doktoru bekleyemeden gerçekleşmiş doğum. Yanlarına yaklaştık doktorla. Hemen durumu kontrol altına alıp müdahale etti. Bir sorun yoktu çok şükür. Doğum biraz zor olsa da ikisinin durumu iyiydi. Yeni anne zor da olsa bir şey söylemeye çalışıyordu. Beni işaret etti. Yanına yaklaştım; daha iyi duyabilmek için bebişe benim isim babalığı yapmamı istedi. "Neden ben? Olaylarla alakam yok. Daha niye burada olduğumu bile bilmiyorum. Hem ben beceriksizimdir böyle özel durumlarda. Off ne isim bulacağım ben ya? Benim aklımda bir isim var. O da kendi çocuğuma düşündüğüm isim Yağmur. Acaba onu söylesem uygun olur mu ki? " falan diye düşünürken bir anda "Gül olsun ismi" dedim. "Hem gül gibi güzel olsun; hem de hayatı boyunca bol bol gülmesini sağlar inşallah!" Ben bile kendime şaşırmıştım. Hiç aklımda yoktu bu isim. Ama yağmur kadar hayran kalmıştım gül ismine de. Herkes çok beğendi ve gül ismini verdiler bebişe.
Gerçekten yağmur ismini çok severim ve çocuğum da olursa yağmur ismini koymayı düşünüyordum ama rüyadan sonra gül ismi de çok hoşuma gitmeye başladı. Bundan sonra yağmur veya gül :) hadi bakalım hayırlısı..

Aslında bu rüya, daha önce anlattığım başarı habercisi rüyalarımın yerine felaket habercisi olduğunu tahmin ediyorum. Önceki iki rüyamda ölüm görmüşken bu rüyamda doğum görmüştüm ve rüya, sorunların üst üstü geldiği döneme denk geliyordu yanlış hatırlamıyorsam. Ama rüya o kadar güzeldi ki benim için, onu olumsuz şeylerle hatırlamaya kıyamıyorum. Gerçekten felaket haberleri getirdiyse bile..
RaistLin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kısa Bir Ara

Gece Yarısından Önce

Kaderin Bir Oyunu mu bu? :)