Rüya

Sanırım şu sıralar herkes dekoder açık yatıyor galiba ki garip garip rüyalar görüyoruz :) Dün gece bende iki rüya gördüm ama ikincisi bayağı ilginçti. İlk rüya son zamanlarda gördüklerime benzerdi. Bir şeyleri elde etmeye ya da ulaşmaya çalışıyordum. Adeta Mario oyununda gibiydim rüyalarda. Sonra kurtarılmayı bekleyen prenses ve bende atılan taşlar, çekiçlerden falan hoplayıp zıplayıp engelleri aşmaya çalışıp prensesi kurtarmaya çalışan Mario :) Ama son zamanlarda başarılı olamıyorum. Dün gece de göya gizli gizli prensese ulaşmam gerekiyordu ama ufak bir detay nedeniyle yakalandım ve tüm plan suya düştü. Bende sinirlendim artık kaç defadır istediğimi bir türlü yapamadım diye. "Amaannnn" diye tüm enerjiyle bir giriştim ama ne girişme! Oyunlarda olur ya hani ilerledikçe bir çubuk dolar ve süper güç yada kombo falan yaparsın. Aynı o enerjiye geldim resmen. Bir girişiyorum önüme gelene var ya kan revan içinde ortalık. Bütün hıncımı çıkarıyorum. Acımıyorum kimseye. Kill Bill mode: On :p Rüyadan bir uyanıyorum var ya. Rahatlamışım resmen; atmışım bütün enerjiyi, stresi :) İkinci rüyada da ilginç bir durum yaşadım. "Olasılıksız" kitabından mı etkilendim nedir; oradaki bir araştırmadaki durumla karşılaştım. Gerçek miydi, rüya mıydı; bilemiyorum ama bilincim açık bir şekilde rüya görüyordum. göya tabi öyle miydi bilemiyorum. Yani rüya da olduğumun farkındaydım ve rüyamda söylediğim şeyleri gerçekte de söylüyordum. Yan yana getirsen bir kelime oluşturmayacak harfler söylüyordum. Söyledikten sonra da "ne diyorum lan ben?" diyerek açtım gözlerimi.
Bu durumu yaşadıktan sonra daha önce de buna benzer yaşadığım iki durum aklıma geldi. Ankara'da tek başıma yaşadığım günlerden birinde güzel güzel uyumuşum. Bir süre sonra bir baktım "Ana!" yatağımın başucunda durmuş hareketsiz uzanan bedeni mi seyrediyorum. "Hastir lan!" dedim bi yusuf yusuf ettim; açtım gözleri hemen ama kalbim küt küt ayıyor. Bir de evde tek başıyım! Sıçtım iyice :)
Bir keresinde de gene Ankara'da ki zamanlarda gene güzel güzel uyuyorum ama bir gariplik hissettim. "Ne oluyor lan?" diye bir bakındım ki yataktan birkaç santim havada dümdüz uzandığımı farkettim. Tabi bunu farkeder etmez, bir panik, bir debelenme ve açtım gözleri hemen. Her zamanki gibi nefes nefeseyim...

RaistLin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kısa Bir Ara

Gece Yarısından Önce

Kaderin Bir Oyunu mu bu? :)